فعال کردن کامنت تلگرام - باز کردن کامنت در کانال (2024)

برای مشاورهفعال کردن کامنت تلگرام

برای مشاورهفعال کردن کامنت تلگرام

فعال کردن کامنت تلگرام - باز کردن کامنت در کانال (1)

فعال کردن کامنت تلگرام - باز کردن کامنت در کانال (2)

عناوین اصلی این مقاله

    چگونه کامنت تلگرام فعال کنیم نحوه کامنت گذاشتن در تلگرام کامنت گذاشتن در تلگرام بدون ربات نحوه بستن کامنت در تلگرام

    سوالات متداول

تلگرام یک سرویس پیام رسان چند پلتفرمی با امکان اشتراک گذاری فایل و ارسال پیامهای رمزگذاری شده در سال 2013 در نسخه های اندروید و ios به کاربران ارائه شد. قابلیت ساخت کانال در تلگرام به کاربران برنامه این امکان را می دهد تا تعداد نامحدودی از اعضا را گردهم آورده و نیز تعیین نمایند کدام اعضا امکان ارسال پیام را داشته و کدام اعضا تنها نظاره گر باشند. در جدید ترین آپدیت تلگرام، امکان کامنت گذاشتن در کانال برای کاربران این برنامه فراهم شده است.

در این مقاله قصد داریم به نحوه فعال کردن کامنت کانال تلگرام، نحوه کامنت گذاشتن در تلگرام، کامنت گذاری بدون ربات و نیز نحوه بستن کامنت در تلگرام به همراه ارائه راهنمای تصویری بپردازیم. با ما همراه باشید.



چگونه کامنت تلگرام فعال کنیم

با توجه به اعمال فیلترینگ تلگرام در کشورمان، این برنامه همچنان محبوبیت خود در بین طرفدارانش را حفظ کرده و افراد زیادی از طریق این برنامه به کسب درآمد پرداخته اند. امکان کامنت گذاشتن در تلگرام یکی از جدیدترین قابلیت های آپدیت جدید تلگرام می باشد که به کاربران این امکان را می دهد تا در زیر پست ها، نظراتشان را ثبت کنند. در ادامه به نحوه فعال کردن کامنت کانال تلگرام به همراه راهنمای تصویری می پردازیم.

کامنت گذاشتن در تلگرام به دو طریق انجام می شود: استفاده از ربات تلگرام و قابلیت Discussion. در گذشته تنها از طریق استفاده از ربات امکان کامنت گذاشتن در تلگرام وجود داشت اما امروزه با توجه به بروزرسانی تلگرام و اضافه شدن قابلیت Discussionبدون نیاز به ربات امکان کامنت گذاشتن در تلگرام فراهم شده است. لازم به ذکر است جهت مشاهده و مطالعه کامنت ها نیاز نیست به صفحه دیگری وارد شوید، بلکه امکان مشاهده کلیه کامنت ها را در محیط تلگرام خواهید داشت.

برای شروع می بایست از نصب بودن آخرین نسخه تلگرام بر روی گوشی تلفن همراه خود اطمینان حاصل نموده و سپس برنامه را اجرا نمایید. جهت فعال کردن کامنت تلگرام در گوشی های iosبر روی نام کانال مورد نظر ضربه زده و گزینه edit را انتخاب نمایید.

پس از باز شدن صفحه جدید گزینه Discussion را انتخاب نموده و در این بخش با استفاده از گزینه Create New Group گروه جدیدی مختص به کانال مورد نظرتان بسازید. با تکمیل این مرحله امکان کامنت گذاشتن در تلگرام فعال خواهد شد.

جهت فعال کردن کامنت تلگرام در گوشی های اندرویدی می بایست ابتدا وارد کانال مورد نظر شده و سپس بر روی گزینه ویرایش که با علامت مداد مشخص شده ضربه بزنید.

فعال کردن کامنت تلگرام - باز کردن کامنت در کانال (3)

با وارد شدن به صفحه ای همانند تصویر زیر، گزینه Discussion را انتخاب نمایید:

فعال کردن کامنت تلگرام - باز کردن کامنت در کانال (4)

در این مرحله می بایست گروهی که قصد دارید به کانال خود اتصال دهید را انتخاب نمایید. اگر گروهی نداشتید، جهت ساخت گروه گزینه Create New Group را انتخاب نمایید. در غیر اینصورت گروه مورد نظر را انتخاب نمایید تا گروه و کانال لینک شوند. بدین ترتیب عملیات فعال کردن کامنت کانال تلگرام به راحتی و چند کلیک ساده انجام شد.

فعال کردن کامنت تلگرام - باز کردن کامنت در کانال (5)فعال کردن کامنت تلگرام - باز کردن کامنت در کانال (6)

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رفع ریپورت تلگرام می توانید مقاله ای که لینک آن را درقسمت زیر قرار دادیم، مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: رفع ریپورت تلگرام


برای عضویت در صفحه اینستاگرام ما کلیک کنید

نحوه کامنت گذاشتن در تلگرام

کامنت گذاشتن در کانال تلگرام که از جدیدترین ویژگی های آپدیت جدید این برنامه می باشد، امکان مشاهده تمامی کامنت های ثبت شده برای پست را در اختیار اعضای کانال قرار می دهد. کامنت های ثبت شده می توانند شامل محتوای مختلف از جمله: متن، استیکر، عکس و... باشد. همچنین امکان ریپلای کردن کامنت های اعضای دیگر گروه وجود دارد.

همچنین امکان مشاهده پروفایل اعضایی که اقدام به ثبت کامنت کرده اند برای اعضای دیگر وجود دارد. نکته ای که می بایست به آن توجه داشته باشید این است که تنها امکان کامنت گذاری برای پست هایی وجود دارد که پس از فعال سازی قابلیت کامنت گذاشتن پست شده باشند و امکان کامنت گذاری برای پست های قدیمی تر وجود ندارد.

در بخش قبل نحوه فعال کردن کامنت تلگرام به همراه راهنمای تصویری توضیح داده شد. در این بخش قصد داریم نحوه کامنت گذاشتن در تلگرام را به همراه راهنمای تصویری آموزش دهیم.

پس از اجرای تلگرام و ورود به کانال مورد نظر، جهت کامنت گذاشتن و نیز مشاهده کامنت های دیگر اعضای کانال می بایست در قسمت پایین پست مورد نظر بر روی گزینه comments ضربه زده تا بلافاصله به صفحه جدیدی منتقل شوید که در آن صفحه امکان مشاهده کلیه کامنت های ثبت شده برای این پست را خواهید داشت.

فعال کردن کامنت تلگرام - باز کردن کامنت در کانال (7)فعال کردن کامنت تلگرام - باز کردن کامنت در کانال (8)

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید با تایپ نظرتان در قسمت Comment امکان پست آن را خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: دانلود تلگرام اصلی قدیمی


کامنت گذاشتن در تلگرام بدون ربات

همانطور که پیشتر توضیح داده شد قابلیت کامنت گذاری در تلگرام به دو طریق: ربات تلگرام و قابلیت Discussion انجام می گردد. با اضافه شدن قابلیت Discussion به تلگرام، کامنت گذاشتن در تلگرام بدون ربات امکان پذیر شده است. در این بخش قصد داریم نحوه کامنت گذاشتن بدون ربات را ارائه دهیم.

پس از اطمینان از نصب بودن آخرین نسخه تلگرام بر روی گوشی تلفن همراه می بایست برنامه تلگرام را اجرا نمایید. سپس وارد کانال تلگرام در گوشی های(اندروید و ios) شده و سپس بر روی گزینه ویرایش که با علامت مداد مشخص شده ضربه زده و سپس از صفحه جدید که نمایش داده می شود گزینه Discussion را انتخاب نمایید.

در این مرحله گروهی که قصد دارید به کانال خود اتصال دهید را انتخاب نمایید. اگر گروهی موجود نبود، جهت ساخت گروه گزینه Create New Group را انتخاب نمایید. در غیر اینصورت گروه مورد نظر را انتخاب نمایید تا گروه و کانال لینک شوند. بدین ترتیب عملیات کامنت گذاشتن در تلگرام بدون ربات به راحتی و چند کلیک ساده انجام شد.

بیشتر بخوانید: دیلیت اکانت تلگرام

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نحوه بستن کامنت در تلگرام

گاهاً ممکن است برای ادمین یک کانال پیش بیاد که به هر دلیلی در بازه زمانی مشخص بخواهد امکان کامنت گذاری پست های کانال تلگرام را ببندد. فعال کردن کامنت کانال تلگرام در بخش های قبل توضیح داده شد، در این بخش قصد داریم به نحوه بستن کامنت در تلگرام بپردازیم.

برای شروع می بایست برنامه تلگرام را بر روی گوشی تلفن همراهتان اجرا نمایید. پس از ورود به کانال مورد نظر، با ورود به بخش ویرایش که با علامت مداد مشخص شده است می بایست گزینه Discussion را انتخاب نمایید. با ورود به بخش مورد نظر، تصویری همانند تصویر زیر برایتان نمایش داده می شود:

فعال کردن کامنت تلگرام - باز کردن کامنت در کانال (9)

در صورتی که گزینه Unlink Group را انتخاب نمایید، گروهی که به کانال مورد نظر لینک شده بود، حذف شده و در این صورت قابلیت کامنت گذاشتن در تلگرام نیز غیر فعال خواهد شد.

در ادامه بخوانید: شماره مجازی تلگرام

اگر بعد از خواندن این مقاله ، سوال یا ابهامی در خصوصفعال کردن کامنت تلگرام داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.


فعال کردن کامنت تلگرام - باز کردن کامنت در کانال (2024)

References

Top Articles
Unraveling The "Baby Alien Fan Van" Phenomenon
Uncover The Truths: Fan Bus Leaks Exposed
Volstate Portal
Kostenlose Games: Die besten Free to play Spiele 2024 - Update mit einem legendären Shooter
Does Publix Have Sephora Gift Cards
Craigslist Free Grand Rapids
Mawal Gameroom Download
Syracuse Jr High Home Page
Rapv Springfield Ma
Cnnfn.com Markets
Job Shop Hearthside Schedule
Raleigh Craigs List
Moonshiner Tyler Wood Net Worth
9044906381
Boston Gang Map
Lonesome Valley Barber
Schedule 360 Albertsons
Cocaine Bear Showtimes Near Regal Opry Mills
Drago Funeral Home & Cremation Services Obituaries
Cvs El Salido
Atdhe Net
Timeforce Choctaw
Craigs List Tallahassee
Happy Homebodies Breakup
Ihub Fnma Message Board
Bidrl.com Visalia
Vht Shortener
What we lost when Craigslist shut down its personals section
Gncc Live Timing And Scoring
Salemhex ticket show3
Mosley Lane Candles
Franklin Villafuerte Osorio
Mia Malkova Bio, Net Worth, Age & More - Magzica
Frequently Asked Questions - Hy-Vee PERKS
Eaccess Kankakee
Urban Blight Crossword Clue
Craigslist Dallastx
October 31St Weather
Wsbtv Fish And Game Report
Scottsboro Daily Sentinel Obituaries
Convenient Care Palmer Ma
Gun Mayhem Watchdocumentaries
South Bend Tribune Online
Armageddon Time Showtimes Near Cmx Daytona 12
ACTUALIZACIÓN #8.1.0 DE BATTLEFIELD 2042
[Teen Titans] Starfire In Heat - Chapter 1 - Umbrelloid - Teen Titans
York Racecourse | Racecourses.net
Horseneck Beach State Reservation Water Temperature
Cvs Minute Clinic Women's Services
Where Is Darla-Jean Stanton Now
Latest Posts
Article information

Author: Dean Jakubowski Ret

Last Updated:

Views: 5922

Rating: 5 / 5 (50 voted)

Reviews: 81% of readers found this page helpful

Author information

Name: Dean Jakubowski Ret

Birthday: 1996-05-10

Address: Apt. 425 4346 Santiago Islands, Shariside, AK 38830-1874

Phone: +96313309894162

Job: Legacy Sales Designer

Hobby: Baseball, Wood carving, Candle making, Jigsaw puzzles, Lacemaking, Parkour, Drawing

Introduction: My name is Dean Jakubowski Ret, I am a enthusiastic, friendly, homely, handsome, zealous, brainy, elegant person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.